01 October 2011

nak main?

assalamualaikum...

td saya pergi program penghayatan siswa lestari ntuk bdk2 1st year
saya tertarik dgn permainan psikologi yg kami main
cmni ye main dia;

sila amik kertas, tulis mcm yg saya tulis nih

1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

ok. skrg, jika anda lelaki, tulis nama perempuan kat no 1 dgn no 5
jika anda perempuan, tulis nama lelaki kat no 1 dgn 5
(p/s; nama2 tu mstilah nama yg trus terlintas dlm kepala anda! kalau x, anda sekadar menipu diri sendiri...)

cmne, siap dh?

k, skrg tulis je nama sapa2 kat no 2, 3, 4



dh siap? wah, hebat!

no 6, 7, 8, 9 lak tulis nama lagu yg terlintas di fikiran anda

ini adalah result saya;

1. Salmina (mak)
2. Harusani
3. Lut (ayah)
4. Shukran
5. Iris (gelaran ntuk org yg bakal menjd buah hati saya)
6. Kembali
7. Menanti di Barzakh
8. Di Hening Malam
9. Beribu Sesalan

k, ntuk tafsiran (beserta pendapat saya drpd apa yg saya tulis);

1. org yg paling anda cintai (betul!)
2. org yg plg rapat dgn anda (betul!)
3. org yg memahami anda (betul!)
4. lucky star (ermm... mcm x logik je..)
5. org yg anda suka, tetapi kdg2 berlaku perselisihan (err...)
6. lagu ntuk org 1st (cuba korg cari lagu ni, kumpulan Far East, mcm x sesuai je...)
7. lagu ntuk org no 5 (dgr tajuk pun dh rasa x sesuai. hahaha)
8. lagu yg sesuai dgn diri anda (betul!)
9 lagu yg ada nilai sentimental pada anda (betul!)

bagaimana dgn anda..?

zuhair; ini hanyalah sekadar permainan psikologi. bknnya tilikan atau apa2 yg melanggar hukum syarak.

No comments:

Post a Comment