19 October 2011

mati

assalamualaikum...

mengikut kajian yg dijalankan oleh sebuah suruhanjaya bebas, setiap pelajar yg masuk ke universiti akan membuatkan 2 lg terkorban.
korban, maksudnya mati.
saya sendiri terkejut.
rupanya masuknya kita ke universiti ni dgn mengorbankan 2 yg lain

namun ada juga yg masuk ke universiti tanpa mengorbankan sesiapa
mereka ini biasanya terdiri drpd golongan yg kaya raya, anak2 org kenamaan...

namun, ada gak yg membuatkan 5 mati apabila masuknya dia ke universiti!
pada saya, angka ini mmg x dapat dimaafkan
5 terkorban, bkn angka yg kecil!

kadang2 saya termenung, kenapa saya masih malas, sedangkan masuknya saya ke universiti ini telah mengorbankan 2 yg lain?
kenapa saya masih lalai dan leka, sedangkan ada 2 yg mati kerana saya?

speechless....







err... korg tau x apa yg mati?
setem hasil lah..!

kalau dpt ptptn, kena MATIKAN 2 setem hasil
kalau dapat jpa, kena MATIKAN lg 3 setem hasil

korg ingat apa yg mati? hehehe

zuhair; ada yg dh tau dh? psychic ke korg ni?

No comments:

Post a Comment