01 January 2013

tahun baru periksa menunggu

assalamualaikum...

selamat tinggal 2012. selamat datang 2013

org kalau tahun baru, mesti sibuk pasal azam kan?
azam nak kurus la, nak berjaya la, etc etc
tp terus terang, saya x pernah terfikir ntuk berazam. so mungkin anda nmpk saya seperti x kisah, mgkn juga anda nampak saya seperti tidak ada cita2.
saya rasa last saya buat azam, waktu sekolah rendah kot. pastu terus x pikir dah. syok tahun baru, sbb hari cuti je. hehehe

namun sejak masuk u ni, saya dpt rasakan yg saya dh x kisah dh dgn tahun baru. kalau dulu x kisah dgn azam, tp skrg dgn tahun baru pun dh x kisah
nape lak?
sbb dok kisah kat exam je. huhu
buat pengetahuan, minggu ni adalah minggu peperiksaan akhir bg hampir semua ipta. dan usm x terkecuali
nak tgk ke jadual periksa saya? nah!

tu dia jadual periksa. cepat2laaa engkau habissss
 
seperti yg anda nampak, sem ni saya belajar 6 subjek
yg makmal perisian matematik tu xde final (yay!)
yg akhlak tu plak ada final, tp sbb kumpulan kecik (24 org je dlm kelas. ye la... org sibuk nak amik munakahat. org pelik2 dgn org terpaksa je yg amik akhlak nih) so kitorg xm pada tarikh dan tmpt yg lecturer kitorg rasa sesuai. ikut suka dia la maknanya..!
yg lain tu, teras, teras, minor (saya amik 2 minor sem ni) dgn universiti (wajib amik)

soooo.....
study, dah x larat dh
main game, mcm lg byk je main
baca manga, time study week ni la baru terhegeh2 nak baca. selama ni x baca pun

oleh itu, janganlah jadi macam saya...
dan pesanan terakhir, selamat berjaya kepada semua!
all the best!

zuhair: doakan kejayaanku. x dpt dekan, dpt 4 rata pun xpe

No comments:

Post a Comment