25 March 2011

Digimon World DS


assalamualaikum

dh lama saya x tulis pasal game
ari ni, saya nk tulis pasal game yg saya baru je menang semalam

Title; Digimon World DS
Developer; Namco Bandai
Genre; RPG
Ratings; U
Platform; Nintendo DS
Bintang; Saya bg 4 drpd 5

mcm yg saya tulis dulu, saya ni ssh nk hbskan game, terutamanya game RPG
tp nmpknya game Digimon World ni mampu menambat hati saya

cter bermula apabila pemain termasuk ke dlm pc sekolah selepas mencari perkataan 'digital monster'
dia dibawa oleh CLVS Angemon ntuk dijadikan Tamer kpd salah satu digimon; Koromon, Tsunomon atau Tanemon
bermulalah pengembaraan pemain ntuk naik taraf drpd Normal Tamer ke Tamer King

Kelebihan;

1. bentuk game yg cantik. (sesuaila dgn tahun game ni dikeluarkan)
2. byk evolution ntuk digimon. cthnya Tokomon blh jd Patamon, Falcomon atau dotFalcomon
3. nk jd kuat bkn setakat digivolve je, tp KENA degenerate. kalau x, digimon anda di tahap biasa2 je

Kekurangan;

1. seperti game2 RPG lain, corak permainan dia saaaamaaaaaaa jerr
2. org jahat x jahat lgsg! (standardla, game ntuk kanak2...)

lepas game Digimon World ni keluar, Bandai Namco ada keluarkan sekurang2nya 5 game digimon ntuk DS
malangnya 3 game yg terbaru berbahasa Jepun
alamak...

zuhair; wahai org2 yg buat game digimon, tolongla translate game tu ke bahasa inggeris... huhu

No comments:

Post a Comment