04 November 2012

Interaksi - Officially Ends

assalamualaikum

tahun kedua di USM, saya diberi amanah untuk mengendalikan Hari Interaksi Pusat Pengajian Sains Matematik (PPSM). satu aktiviti yg secara logiknya senang, tp disebabkan sistem di USM yg agak serabut, membuatkan saya stress la jugak

group photo. credit to sakinah (publisiti)

secara jujur, kami merancang program ini sejak julai lg. boleh dikatakan 3 bulan gakla kitorg merancang program ni. mula2 nampak semua mcm ok. sekali bila masuk balik sem pada bulan 9, mcm2 worst case scenario berlaku. terikh kena ubah la, tempat x dptla, etc etc

alhamdulillah, walau diuji dgn pelbagai worst case scenario, aktiviti interaksi dapat jugak berjalan lancar.  berikut saya tunjuk la beberapa gmbr time interaksi (saya x amik pun. ni main curi2 dari fb je. hehe)



foto2 curi dari group school. credit to rosdiana

semoga PPSM akan terus menganjurkan aktiviti interaksi nih. juga bermula tarikh hari ni, saya bersara daripada setiap perkara yg berkaitan dgn interaksi (mentang2 dh postmortem. heheh)

zuhair: mmg x nak dah jd pengarah projek kat usm nih. sakit kepala pikir.

No comments:

Post a Comment