10 October 2010

perginya si dia yg berjasa...


hari isnin lalu, saya pergi ke rumah kawan
disebabkan kurang rasa sabar di dalam jiwa, saya terleka
lalu jatuhlah Sony Ericsson K770i saya yg dibeli 2 tahun dulu
setelah proses menjejak dilakukan, berjumpalah dgn enset tu
namun segalanya dah terlambat
enset tu hancur, mcm yg tertera di atas

sedih rasanya bila brg ksygn kita diambil kmbali oleh Allah
begitu juga sedihnya kita bila manusia yg kita syg pergi meninggalkan kita
namun saya sedar, semua yg ada di dunia ni hanyalah pinjaman Allah yg sementara
Dia berhak ambil balik apa yg Dia mahu

jgnlah merintih kerana kehilangan
kerana Allah ingin memberi kita lebih byk kesenangan & kemudahan
moga2 kita mengingati Allah ketika senang
lalu Allah ingat kpd kita tatkala susah...
amin...

zuhair; duhai K770i, saya trpaksa buang awak. tp saya akan ingat awak bila pndg enset W995 saya... huhu

3 comments:

  1. cian kt ko zuhair..nset kesayangan kemalangan sudah.hahahaa nset baru mne??tamo tunjuk :)

    ReplyDelete
  2. tue bleh wat baling anjin ;D
    xpun monyet ;D
    jgn buang, setiap ciptaan yg dijadikan Allah ada gunanya

    ReplyDelete
  3. enset baru..?
    status dirahsiakan...
    heheh

    ReplyDelete